Mc-ställ |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Mc-ställ |
Chris HBV 132 |
8 May 2011, 16:53
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 175 Registrerad: 14-March 07 Från: 38040 Orrefors Medlemsnummer: 312 |
då är det nästan klart: Mc-stället till den lilla motorcykeln som vi ska ha med, när vi åker runt med bussen.
Blev inte så dåligt, tycker vi hälsning Chris -------------------- "Don`t eat the yellow snow"
"Why not? It could be beer" |
Frank HBV61 |
9 May 2011, 21:32
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 |
Ser ju bra ut, detta!! Fint !!
Bara en liten tanke -- varför sitter 'påfartsrampen' på vänstra sidan? Jag bara undrar...... a ) de allra flesta går på mc's vänstra sida när man 'puttar' fram den - och med en vänsterhängd ramp är ju bussen såattsäga 'i vägen' för att kunna följa med mc'n helt upp på 'altanen'....... b ) om man nu exempelvis fått motorstopp och står i vägkanten, och ska lasta av mc'n, t.ex. för att åka iväg för att hämta en reservdel (eller i en annan nödsituation) - då lastar man av den mot den förbirullande trafiken, istället för att kunna göra det på den mindre farliga sidan........ Förlåt, men det var det första jag tänkte på när jag såg bilderna. Annars - ett fint bygge !! snyggt gjort! -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
Lo-Fi version | Tid: 29th November 2024 - 21:38 |
Designed from: |