Backkamera & GPS |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Backkamera & GPS |
Krilla HBV64 |
25 Jun 2007, 20:40
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 62 Registrerad: 13-August 05 Från: Björneborg Medlemsnummer: 52 |
Är det någon som har erfarenhet av Julas alternativ på backamera, dom har en svartvit och en med färgskärm:
Är dessa något att ha eller billigt skräp?? Angående GPS hur många använder gps?? I så fall vilket märke och modell rekomenderas skulle vilja ha lite tips. Mvh Krilla |
Katarina HBV 242 |
10 Mar 2012, 08:48
|
Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 12 Registrerad: 14-June 11 Medlemsnummer: 1959 |
Det finns en bra 7" navigator för billiga pengar med backkamera och allt. iGO8 som är ett ypperligt program följer med och ALLA kartor för Europa och lite utanför det med. Man kan ställa in GPS'n som BUSS för att slippa låga broar och sånt.
Natalie Handelsbolag säljer dem. De pratar svenska och det gör navigatorn med (även om jag föredrar den sexiga franska tjejrösten för att kunna öva upp min franska) Enda nackdelen jag kan finna är att den är 12V. Så man får ha en omformare för det. Men den drar lite ström så den kan ju gå på samma som t ex radion? Å andra sidan är den nätt och flyttbar, Den går på cigarrettuttaget eller AC 220V eller USB-ström (1A 5V). Det interna batteriet räcker hyggligt långt, någon timme eller så. Man kan koppla ihop Navigatorn med sin dator med USB och även köra WinCE med annat kul i den. För E.böcker t ex. Mini SD Flashminne mm Kolla på www.natalie.se för mer. MVH JÅ Lang |
Lo-Fi version | Tid: 1st February 2025 - 10:47 |
Designed from: |