Markisen av carabas.... |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Markisen av carabas.... |
Hasse HBV 253 |
27 Jun 2012, 11:06
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 520 Registrerad: 9-February 12 Medlemsnummer: 2207 |
....är det inte, men en liten förnämlig sol/regnmarkis sitter på nu på plats, gåva av en vän som tyckte den var för stor för hans lilla buss. På våran försvann den nästan
|
Hasse HBV 253 |
27 Jun 2012, 21:33
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 520 Registrerad: 9-February 12 Medlemsnummer: 2207 |
Liten men naggande god, vi får väl se hur pass bra det skyddar mot sol, regn och mygg. Glad och tacksam är man ju för att vi är omgivna av generösa vänner som bara ger bort saker som är guld värda för oss.
Vi satte en gedigen aluminiumplåt som är popnitad på utsidan som stöd för upphängningen och borrade rakt igenom plåten in i sovrummet Mellanrummet mellan plåt och innervägg är boxat med träklossar och en 15 mm byggplyfa sitter på sovrumsväggen, tre stycken M10 bult håller ihop allt och sticker ut lite fint så jag kan ligga och pilla på när jag har svårt att sova Jag kan försöka få till lite bilder Börje, å andra sidan så bor vi ju nästgårds om du vill okulärbesikta live! Håller tummarna för att ni får era markiser snart, verkar ju vara ett stort behov av dem just i år. Tack för glada tillrop Sussie Mvh Hasse |
Lo-Fi version | Tid: 26th November 2024 - 09:00 |
Designed from: |