Vad lyssnar du på just nu? |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Vad lyssnar du på just nu? |
Lars och Elisabet HBV 251 |
12 Apr 2010, 18:48
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 |
På en del andra forum jag bevistar är detta en tråd som växer och musiktipsen blir MÅNGA!!!
Det vore roligt om fler la in vad man lyssnar på "just nu"! Just nu är det Eagles här i mina högtalare, LP:n "On the Border" (yep, kör gärna vinyl) -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Lars och Elisabet HBV 251 |
23 Sep 2012, 20:55
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 |
Hehe, näääe, tror inte det har ju haft dom ett bra tag..men man vet ju aldrig!
Jo, lite så är det här med, det blir oftst tystnaden som då iofs fylls av Dr Tinnitus and the High Pitch Noise vilket understundom kan driva en till vansinne.... En Deutz F4L 514 är inte heller så tokigt att lyssna på. Nojjan att lyssna efter konstiga ljud i fordon känner jag till... utan att ha växt upp med engelska hojar (fina maskiner det) Det räcker att bara ha åkt runt med gamla åkdon. Ibland måste man blåsa rent skallen efter allt skval som strömmar ut ur radion. och då blir det röja!!! För "alternativ" avslappning kan jag rekommendera "The Songs of Distant Earth" med Mike Oldfield. MO läste Arthur C Clarkes bok med samma titel och blev inspirerad att göra musik efter den och det resulterade i ovan nämnda. Annars "äter" vi välan allt möjligt... -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Lo-Fi version | Tid: 25th November 2024 - 01:45 |
Designed from: |