![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Om nu allt går som jag vill ska det komma upp en bild av Lilla Fröken.
![]() ![]() Hittills har hon inte talat om för oss vad hon heter så Lilla Fröken får duga tills vidare. ![]() Eftersom hon inte varit ut på nån rejäl resa på något år var vi ju beredda på att något fel skulle uppdagas. Men allt gick bra och jag blev nästan kär ![]() Dagen har ägnats till att titta igenom alla skrymslen o vrår samt tvätta av alger och annan lort. Så nu är det nästan att hon blänker i gatljusskenet. ![]() Dock finnes ett problem!! ![]() ![]() Får väl snickra ihop nåt.. ![]() Är det nån som har några dynor/ryggstöd med klassisk Hägglund röd/svart stripigt tyg? Vi behöver en skvätt tyg. -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]() ![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
I morgon kommer kunnig kamrat hit och ska hjälpa mej att bygga ett "bygge" över Lilla Fröken.
![]() Det är tänkt att det ska fungera även till sommaren aå att jag kan husera där och fixa med taket och takluckorna. ![]() Till veckan blir det troligen en "rökning" mot mögel... det är träligt att vara känslig för detta! MEN, nu finns iaf medicin och efter en röking försvinner allt mögel!!! ![]() Vidare drar jag ner till Dalarna för att hämta upp fjäderstocken och en del andra småprylar. Det är så kul att det trots allt gick att få tag på hyfsade delar. ![]() Sen blir det rivning och ombyggnad av sängkammaren. Vi behöver inte 6 bäddar så vi bygger om längst bak med en redig paulun!!! ![]() Nä, dags att ta en tur ut och säga hej.. ska kolla lite under huven.... ![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 27th April 2025 - 23:46 |
Designed from: ![]() |