Backspeglar i "modern" stil |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Backspeglar i "modern" stil |
Stefan HBV 275 |
1 Feb 2013, 16:04
|
Oregistrerad |
Hej
Skulle vilja piffa upp bussen med lite modernare backspeglar som sitter på nyare turistbussar men har blivit klok på att detta inte är gratis direkt.... Finns det någon med tips idéer var man kan hitta dessa till ett mer förmånligt pris? Har sett sådana på en likadan buss som våran, en Volvo B10 M VanHool 1996 och det ser riktigt trevligt ut. Mvh Stefan & Angelica Bifogade bild(er) |
Stefan HBV 275 |
7 Feb 2013, 20:56
|
Oregistrerad |
Det finns med olika infästningar, värme,elinställning av speglarna,blinkers beroende på vilken modell det är, jag får mer information den 18:e av min kontakt som jag har sedan tidigare då jag sysslade med import.
Är det fler som är intresserade kommer jag att lägga en beställning runt den 20:e och en spegel (OBS!! inte ett par) ligger på ca 150 USD + frakt + moms (skulle gissa på 2.000:- /st när dom är här i sverige. OBS!! priset är en uppskattning för tillfället, mer exakt kommer senare. Jag har en del bilder om det är någon som är intresserade. Med tanke på att en spegel här i sverige ligger på ca 9-12.000:- st så är detta "rätt" överkomligt Mvh Stefan |
Lo-Fi version | Tid: 26th November 2024 - 06:21 |
Designed from: |