Kroatien till sommaren, Semester |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Kroatien till sommaren, Semester |
Christian o Carina HBV 279 |
17 Feb 2013, 17:34
|
Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 23 Registrerad: 13-February 13 Från: Dammvägen, Väröbacka Medlemsnummer: 2525 |
Vi planerar att ta bussen ner till Kroatien till sommaren, ca2-3 veckor.
Slutmålet är Orebic med en massa stopp på vägen... Någon/några som har samma planer? -------------------- //Rovik Det löser sig |
Tommy HBV 1 |
21 Feb 2013, 00:09
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 |
Hej Vilken intresant tråd detta blev.
Det är ju toppen att denna info kommer fram om vad som gäller och vad som kan hända. Jag vet när vi åkte till Finland för ett antal år sen så fick inte bussen vara längre än 12 m och fick då kapa draget ta bort stötfångare och regga den för 12 m om det var för färjan eler längden i Finland kommer jag inte i håg. Men det var det dummaste jag gjort att kapa draget. För när det skulle återmonteras så var det ett h..lvete. Sen när man läser allt detta i era komentarer så är det en sak som jag håller med om Sverige och inte minst Norge är fantastisk. Jag håller även med Chris som jobbar på campingen hela sommaren att det är skönt att dra till värmen och vänner i söder. Men huvudsaken är att alla är nöjda och njuter av den frihet som vi faktiskt har ibland, Tommy HBV 1 |
Lo-Fi version | Tid: 28th November 2024 - 11:38 |
Designed from: |