Kroatien till sommaren, Semester |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Kroatien till sommaren, Semester |
Christian o Carina HBV 279 |
17 Feb 2013, 17:34
|
Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 23 Registrerad: 13-February 13 Från: Dammvägen, Väröbacka Medlemsnummer: 2525 |
Vi planerar att ta bussen ner till Kroatien till sommaren, ca2-3 veckor.
Slutmålet är Orebic med en massa stopp på vägen... Någon/några som har samma planer? -------------------- //Rovik Det löser sig |
Mats HBV 158 |
21 Feb 2013, 00:07
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 123 Registrerad: 7-September 07 Medlemsnummer: 432 |
Tur jag har en massa bokstäver på mitt, då kanske man kan luta sig tillbaka medan kortet kör |
Chris HBV 132 |
21 Feb 2013, 00:53
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 175 Registrerad: 14-March 07 Från: 38040 Orrefors Medlemsnummer: 312 |
Tur jag har en massa bokstäver på mitt, då kanske man kan luta sig tillbaka medan kortet kör Höhö... Jag visste ju att det måste finnas ett syfte och även fördela med ett sånt kort men allvarligt talat...ifrågasätter du också vanliga körkortsprof eller t.x. flyglicencer mm? Det finns säkert många som kör bättre buss eller vilket som helst fordon utan att ha C eller D-kort som några som inneha detta kort. Men det kan ju inte vara meningen att man kan slippa kraven på grundläggande utbildning pga detta? Jag förstår mycket väl, att man inte vill släppa in sånna fordonsförare i övriga Europas länder. Norge gör ju likadant, verkar det så. Så... B-korts-busschaufförer får nog håller sig inom Sveas rike så länge det är tillåtet förståss...här finns ju, som redan många sa, tillräkligt plats och utrymme hälsning Chris -------------------- "Don`t eat the yellow snow"
"Why not? It could be beer" |
Lo-Fi version | Tid: 28th November 2024 - 11:58 |
Designed from: |