Kroatien till sommaren, Semester |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Kroatien till sommaren, Semester |
Christian o Carina HBV 279 |
17 Feb 2013, 17:34
|
Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 23 Registrerad: 13-February 13 Från: Dammvägen, Väröbacka Medlemsnummer: 2525 |
Vi planerar att ta bussen ner till Kroatien till sommaren, ca2-3 veckor.
Slutmålet är Orebic med en massa stopp på vägen... Någon/några som har samma planer? -------------------- //Rovik Det löser sig |
Christian o Carina HBV 279 |
6 Mar 2013, 18:14
|
Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 23 Registrerad: 13-February 13 Från: Dammvägen, Väröbacka Medlemsnummer: 2525 |
Nu när detta var uträtt så har jag en ny fråga. Jag skall sätta upp en vägg som hamnar mitt för ett fönster. Hur ansluter jag väggen till fönstret, altså så det blir tätt?
Kan man lägga regeln nån cm ifrån och täta glappet med fogskum? Eller måste det kunna röra sig på nåt sätt? Är det nån som är intresserad så kommer jag lägga ut bygget här: www.husbussen.n.nu -------------------- //Rovik Det löser sig |
Chris HBV 132 |
6 Mar 2013, 21:36
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 175 Registrerad: 14-March 07 Från: 38040 Orrefors Medlemsnummer: 312 |
Nu när detta var uträtt så har jag en ny fråga. Jag skall sätta upp en vägg som hamnar mitt för ett fönster. Hur ansluter jag väggen till fönstret, altså så det blir tätt? Kan man lägga regeln nån cm ifrån och täta glappet med fogskum? Eller måste det kunna röra sig på nåt sätt? Är det nån som är intresserad så kommer jag lägga ut bygget här: www.husbussen.n.nu Skulle också sätta en gummilist som den här mellan regeln och rutan. ... och ja... jag tycker alltid det är interessant att läsa hur andra bygger om sin buss hälsning Chris -------------------- "Don`t eat the yellow snow"
"Why not? It could be beer" |
Lo-Fi version | Tid: 28th November 2024 - 11:55 |
Designed from: |