![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Om nu allt går som jag vill ska det komma upp en bild av Lilla Fröken.
![]() ![]() Hittills har hon inte talat om för oss vad hon heter så Lilla Fröken får duga tills vidare. ![]() Eftersom hon inte varit ut på nån rejäl resa på något år var vi ju beredda på att något fel skulle uppdagas. Men allt gick bra och jag blev nästan kär ![]() Dagen har ägnats till att titta igenom alla skrymslen o vrår samt tvätta av alger och annan lort. Så nu är det nästan att hon blänker i gatljusskenet. ![]() Dock finnes ett problem!! ![]() ![]() Får väl snickra ihop nåt.. ![]() Är det nån som har några dynor/ryggstöd med klassisk Hägglund röd/svart stripigt tyg? Vi behöver en skvätt tyg. -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]() ![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Jag tackar och bockar för desa värmande ord!!
![]() ![]() Det behövs verkligen, för tempen har åter varit av det lägre slaget ![]() I dag kom en massa ovidkommande saker i vägen, som att hämta hem en stor vagn full med ved (veboden är TOM ![]() Detta tog en stor del av dagen men vid pass 14-blecket kunde jag hoppa i svetsarkläderna, dra ut svetsen och sätta i gång ![]() Äntligen får jag börja bygga upp långbalkarna ![]() ![]() Resultatet av dagen möda kan beskådas här nedan ![]() och en lite mer översiktlig bild ![]() Ha de gott ![]() ps Röyksopp är en norsk duo som skapar elektronisk musik ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6yksopp -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 16th February 2025 - 16:35 |
Designed from: ![]() |