Kamin, Ska ha en kamin i bussen |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Kamin, Ska ha en kamin i bussen |
Martti o Marianne HBV 274 |
18 Nov 2012, 20:46
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 89 Registrerad: 6-February 11 Från: SkÃ¥ne/Näsum Medlemsnummer: 1853 |
hejsan på er jag har planer på att bygga in en vedkamin i min buss är ute efter bra tips vad man bör tänka på? osv...
mvh Martti |
Martti o Marianne HBV 274 |
27 Apr 2013, 21:54
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 89 Registrerad: 6-February 11 Från: SkÃ¥ne/Näsum Medlemsnummer: 1853 |
jo hasse jag vet exakt vad det är för fåglar som äter silokonet....är fylle kajor ;O
Men nåja bygget har stått still en stund men har nu bestämt mig att ha en ved eldad braskamin och en nån sort diselaktigt, men sen grunnar ( inte Gunnar) jag på toan med, själv har jag enbart goda erfarenhet av mulltoaisar lite mer jobba med dem men det är det med vattentoisar med...funderar på en sepparet skiten hamnar i påsen å det våta går ner i tank....men samtidigt blir det inte lite sug på det hållet man inte bör ha sug....bakåt...tänk lukten sugs åt fel håll när man kör...finns kanske nån muff eller så för skitlukten vill man ju inte ha bussen... ja fast har man hund så ä det problemet löst... påtal om annat så ä det väldigt synd att jag inte komma på årsmötet ligger å grunnar ( inte Gunnar) på det som attan HBV verkar vara ett härligt gäng Du verkar vara en händig karl du vet inte om du hört talas om Vikingamarkanden här i Näsum...googla på "gudahagen" du kommer med största sannolikhete å bli väldigt intresserad av det...ja ni övriga med. nu ä det lägg dags tanten min ville sova i bussen inatt å jag ä inte den som tjabbar emot ;P så bussen den står (jag sa bussen!!!) precis utanför häcken...hm fan det lätt lite dumt det med..natt natt på er |
Lo-Fi version | Tid: 26th November 2024 - 13:27 |
Designed from: |