Gas alarm |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Gas alarm |
Ralf HBV 263 |
8 Aug 2013, 21:14
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 132 Registrerad: 29-February 12 Medlemsnummer: 2216 |
Är det någon som är intresserad att köpa gas/propan alarm. Jag har hittat en på 24 volt på nätet. Kruxset är att minsta ordern är 5 st. Då blir det ca 150 kr var med frakt till er. Dom kostar 507:- för alla fem. Sedan så kostar det väl en 50:- att skicka inom Sverige.
Här är länken: http://www.aliexpress.com/item/Free-shippi.../913537848.html MVH Ralf |
Tom HBV168 |
10 Aug 2013, 22:59
|
Gold Member Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 |
Jag tänker så här;
En hel del har valt att avstå från Gasol och de som inte avstått har antingen: 1. Redan skaffat varnare, 2. Litar på sin gasinstallation och avstår varnare, 3. Avvaktar och köper en dyrare varnare för att man tror att det är bättre kvalité. Eller så är det helt enkelt så att folk har fullt upp med annat än att sitta här på forumet som vi Jo, det finns förresten fler alternativ. Själv har jag en dyr varnare som jag köpte för något år sedan, men eftersom jag har valt att avstå från att installera gasol så ligger den fortfarande i sin kartong! -------------------- |
Lo-Fi version | Tid: 31st January 2025 - 01:42 |
Designed from: |