Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )

> Skvadern
Gösta HBV 307
inlägg 25 Nov 2013, 10:06
Inlägg #1

Superior Member

Grupp: HBV Medlem
Registrerad: 23-November 13
Medlemsnummer: 4056

Hej alla! Är helt ny medlem,Och förstår vikten av en presentation av vem man är och sina intressen,så jag ska återkomma till den saken. Just nu är jag lite upptagen med att orientera mig i detta forums vinklar och vrår. Det är mycket att kolla på,och intressant Det var faktiskt ganska knöligt att registrera sig,och allt berodde på att forumet inte godkände hotmails e-adresser. Men Eminenta EWA ordnade naturligtvis också detta. Tackar för det!Vänligen Gösta
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Svar
Gösta HBV 307
inlägg 11 Dec 2013, 10:11
Inlägg #2

Superior Member

Grupp: HBV Medlem
Registrerad: 23-November 13
Medlemsnummer: 4056

Hej! Drivmedel kostar,dessutom begärligt.Det har alltid funnits de som tillskansar sig, på sitt eget vis. Så inget är nytt.
Lamellfronten lite trög. De som är tillgängliga, med rätt hålbild är 1/8" 3,175mm skall vara 3/16 (strax under 5mm) Den tjockleken finns också på hyllan, men har en avikande hålbild, sen finns det ju det alternativet limmning. Men tror rätt bitar faller på plats så småningom. Volvos koppling har blivit svår att enkelt hitta delar till, och 15" aren är svårare ändå. Mitt ess i armen är att jag har delar att byta mot. Köpte en 14" på falu marknad enl.säljaren en scania, undrar vad det kunde vara för bil mod. Forskat lite, men inte kommet hem där. Har 16":s belägg över om det finns behov för sådana.
Bif bild på den sökta. Bifogad bild
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Inlägg i det här ämnet

Reply to this topicStart new topic
1 användare läser det här ämnet (1 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

Lo-Fi version Tid: 27th November 2024 - 08:31
Designed from: InfinityStyles.com
IPS Driver Error  

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here.

Error Returned

We apologise for any inconvenience