Lägga igen fönster |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Lägga igen fönster |
Bengt HBV 256 |
5 Mar 2014, 23:07
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 57 Registrerad: 30-May 12 Från: Ingarö Medlemsnummer: 2247 |
Hej på er alla !
Nu har man så smått börjat krypa ur vinteridet och då kommer man ju på att man är bussägare och vad det var man skulle ta itu med... För min del är det (bland annat) att försöka lägga igen 4st fönster i bussens bakre del. Är det någon som kan sån´t eller känner någon eller har hört talas om någon som skulle kunna ge sig på ett sån´t uppdrag? Karossen är en Carrus Superstar så den bör vara i rostfritt. Tacksam för alla tips och förslag. Vi ses ! Bengt HBV 256 |
Bengt HBV 256 |
9 Mar 2014, 00:18
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 57 Registrerad: 30-May 12 Från: Ingarö Medlemsnummer: 2247 |
Hej på er
Tack för tipsen. Anlerdningen till att jag vill lägga igen fönstren och inte vill ha glaset kvar, är att jag vill få till lite mindre rutor som är öppningsbara i sovavdelningen. Jag behåller också gärna "buss-looken" av flera skäl - ibland är det ingen nackdel att bli tagen för en vanlig turistbuss. Eftersom mina rutor är ganska mörkt tonade så skulle svart plåt (eller annat material) monterat på samma sätt som rutorna, inte märkbart förändra bussens utssende. Min fråga var egentligen om ni visste någon som kunde utföra ett sådan jobb - jag kan det inte... Ha det bra Bengt HBV256 |
Lo-Fi version | Tid: 29th November 2024 - 00:37 |
Designed from: |