Kommer på årsmötet |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Kommer på årsmötet |
Bosse HBV 295 |
25 Apr 2014, 11:49
|
Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 14 Registrerad: 18-June 13 Medlemsnummer: 3419 |
Hej! Jag kommer på mötet den 3:e, jobbar i övrigt. mvh! Bosse
|
Lars och Elisabet HBV 251 |
6 May 2014, 20:23
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 |
Hmmm, har du förlagt nyckeln??? Såg inte till dej, fast jag letade
-------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Tom HBV168 |
7 May 2014, 01:12
|
Gold Member Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 |
Hmmm, har du förlagt nyckeln??? Såg inte till dej, fast jag letade Nja, jag skrev ju meddelandet den 3/5 så det var ju knappt lönt att kuska upp till er då. MEN faktum är att jag faktiskt lyckades få hem bussen från vintervilan i söndags. Jag körde alltså liksom många av er andra även jag buss i söndags - fast förmodligen betydligt kortare distans (3,5 mil)! BTW, kan garantera dig att du inte behöver leta länge om vi befinner oss på samma område... P.S. Glöm nu inte att alla som var på årsmötet själv mycket enkelt kan ladda upp bilder här: http://www.husbussensvanner.net/?page_id=1791 Man behöver inte förminska sina bilder då det görs per automatik om det behövs. För att se bilderna i större format så klicka på en av bilderna. Längst ner i hörnorna kan man sedan klicka sig fram och tillbaka. Bildtexten som visas är det som skrevs in vid bilduppladdningen. Frågor på detta? -------------------- |
Lo-Fi version | Tid: 29th November 2024 - 12:28 |
Designed from: |