Midsommar 2014 |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Midsommar 2014 |
Sonja HBV 133 |
7 May 2014, 19:38
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 298 Registrerad: 19-March 07 Medlemsnummer: 318 |
Hej Alla
Frågan kom upp under träffen i Hästviken om och var vi skulle kunna ha en Midsommarträff. Något år var vi i Höljes vill jag minnas. Det var en trevlig plats och en ännu trevligare träff enligt mitt tycke. Höljes är mitt förslag. Sen vet jag inte hur det ser ut i Skattkärr. Det var så länge sen jag var där. Vi får komma fram till något ty tiden går i rasande fart. Med bussiga hälsningar Sonja HBV133 (Köstritzer Schwarzbier - det du!!!) -------------------- Ha en dag som ni vill ha den .
Sonja + Kajsa + Gussi HBV 133 |
Bertil HBV30 |
10 May 2014, 17:08
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 311 Registrerad: 15-March 08 Medlemsnummer: 598 |
Hej
Bra om vi kan få till en midsommarträff och den kan ju vara enkel och vi deltagare står för trivsel. Om någon/några arrangerar något så är vi glada för en fin parkering, behöver inte vara dans runt stången eller dansband på logen under kvällarna. Och vill gärna ha kort bit att åka ... Vi kan föreslå Myckelby. mvh Berra |
Sonja HBV 133 |
25 May 2014, 19:13
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 298 Registrerad: 19-March 07 Medlemsnummer: 318 |
Hej Bra om vi kan få till en midsommarträff och den kan ju vara enkel och vi deltagare står för trivsel. Om någon/några arrangerar något så är vi glada för en fin parkering, behöver inte vara dans runt stången eller dansband på logen under kvällarna. Och vill gärna ha kort bit att åka ... Vi kan föreslå Myckelby. mvh Berra Myckelby skulle kunna fungera. Har just pratat med Bernt Säll HBV173 och han är positiv till det. Vi kan få ställplatser. Det finns färskvatten och utedass. Träffen blir enkel och opretentiös. Alla ombesörjer sig själva och står för trivseln. Vad tycker ni om det? Bussiga hälsningar Sonja HBV133 -------------------- Ha en dag som ni vill ha den .
Sonja + Kajsa + Gussi HBV 133 |
Lo-Fi version | Tid: 29th November 2024 - 16:48 |
Designed from: |