toa tank, råd o tips.. |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
toa tank, råd o tips.. |
HÃ¥kan HBV 179 |
27 Jan 2008, 16:41
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 |
hur har ni fixat tanken till toastolen
om ni har den separat under bussen e de en lös tank eller fast tank hur tömmer ni om de e fast tank? har ni tips på hur man bygger tank eller var har ni köpt era tankar mvh håkan -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
Ewa HBV11 |
28 Jan 2008, 22:06
|
Häxa Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Så här ser det ut hos mig.
Toatank till vänster och gråvatten till höger. Bara till å köra över ett galler eller brunn och öppna kranarna. Truckstopen brukar ha vatten bredvid så man kan spola ur dom också. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Roger HBV341 |
15 Oct 2014, 21:35
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 96 Registrerad: 15-September 14 Medlemsnummer: 4346 |
Så här ser det ut hos mig. Toatank till vänster och gråvatten till höger. Bara till å köra över ett galler eller brunn och öppna kranarna. Truckstopen brukar ha vatten bredvid så man kan spola ur dom också. Detta var en gammal men intressant tråd för mig, bilderna syns dock inte. Skulle var intressant och få lite mer info kring detta ämne. Hur driver ni friskvattnet i bussen? tryckvattenpump? //Roger |
Lo-Fi version | Tid: 25th November 2024 - 07:55 |
Designed from: |