![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
fredrik hbv 201 |
![]()
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 31 Registrerad: 4-August 09 Medlemsnummer: 1089 ![]() |
Tjena! Funderar på att plocka in en luftvärmepump i bussen som jag har liggande. Är det ngn som har erfarenheter av det? Tipps och foton skulle va kanon. /Fredrik
|
![]() ![]() |
Mikael HBV 327 |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 9 Registrerad: 27-July 14 Medlemsnummer: 4273 ![]() |
Satte in värmepump för ett år sedan, monterade på långsidan lite framför mitt i bussen, utelekens mœnterad på snedden i lucka under. Funkar kanon enda glunket är väl att värmen inte når ända ut.
Utedel ska det vara |
fredrik hbv 201 |
![]()
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 31 Registrerad: 4-August 09 Medlemsnummer: 1089 ![]() |
Satte in värmepump för ett år sedan, monterade på långsidan lite framför mitt i bussen, utelekens mœnterad på snedden i lucka under. Funkar kanon enda glunket är väl att värmen inte når ända ut. Utedel ska det vara Satte in värmepump för ett år sedan, monterade på långsidan lite framför mitt i bussen, utelekens mœnterad på snedden i lucka under. Funkar kanon enda glunket är väl att värmen inte når ända ut. Utedel ska det vara Ok har du ngt luft intag eller öppnar du bara luckan,vad är det för effekt på den? |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 28th April 2025 - 15:16 |
Designed from: ![]() |