Vårfest, Mötes dax med grillning & mingel i Bromma |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Vårfest, Mötes dax med grillning & mingel i Bromma |
Kenneth HBV 273 |
15 Mar 2015, 20:48
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 |
Nu är datumet spikat 29-31 Maj[i] boka den helgen nu
Buss & Husbilsträff med Grill & Mingel Boka in den helgen nu .... Alla är hjärtligt välkomna. Träff som anordnas för tredje gången i /vid mitt Garage i Bromma / Stockholm. Vi träffas på fredagen Fixar med ström efter behov, Kollar varandras fordon, Umgås snackar husbil/husbuss så klart, grillar, gör lägereld, njuter av sällskapet. (Det går bra att komma på Lördag också) Skulle vi missa nått gör vi om allt på Lördan.... Basketkorg & basketboll finns För dom yngre samt cyklar (i alla storlekar ) om nån vill ta en tur. Om vädret skulle vara emot oss så dukar vi upp långbord i garaget Stor grill finns, Wc, Vatten finns, Mindre kök finns samt el till dom behövande. & allt detta till en kostnad av NOLL kronor så klart... Välkomna att boka er plats 0737 442323 Mvh Kenneth Adressen är för nya blivande vänner: Bällsta alle i Bromma ca.400 meter in på gatan,efter två röda villor in genom grindarna till vänster...FRAMME. Det står Ottos billackering på garaget. Bifogade bild(er) -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Kenneth HBV 273 |
15 Apr 2015, 08:24
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 |
Nu vill jag ha ett eller flera förslag på datum för vårfest... De börjar bli dax... Vad tycks om 29-31 Maj[u] En helg att grilla & chilla så passar jag på att fylla år på Lördan också.. Boka in den helgen nu .... Alla är hjärtligt välkomna. El finns, Wc finns, vatten finns. Gott om parkeringsplats finns Grill finns, eldstad finns, & ett gott humör finns i massor Buss på er Adressen är för nya besökare: Bällsta alle i Bromma ca.400 meter in på gatan,efter två röda villor in genom grindarna till vänster...FRAMME Det står Ottos billackering på garaget -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Lo-Fi version | Tid: 29th November 2024 - 06:30 |
Designed from: |