Försäkring? |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Försäkring? |
*Michael |
19 Aug 2012, 21:03
|
Superior Member Grupp: HBV Gäst Inlägg: 79 Registrerad: 10-June 12 Medlemsnummer: 2249 |
Vad har ni för försäkringar på era husbussar? Jag bor i Göteborg och skall försäkra min B10M 84:a. Idag är den D-reggad, men skall reggas som PB II. Tricket blir ju att först försäkra den som buss med öppningen att kunna ändra efter regbes.
NÃ¥gra tips om detta? |
Bengt HBV 256 |
14 Apr 2016, 13:00
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 57 Registrerad: 30-May 12 Från: Ingarö Medlemsnummer: 2247 |
Hej Börje !
Hoppas allt är bra! På Trygg hävdade de att det var så mycket stöder och skadegörelse på husbilar, därav höjningen. Min hamnade på drygt 9 000:- nu...inte kul.. Kommer ni till Bromma i helgen ? Ha det gott Bengt |
Jan HBV 283 |
14 Apr 2016, 18:17
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 213 Registrerad: 4-December 10 Från: Trosa Medlemsnummer: 1614 |
Hej Börje ! Hoppas allt är bra! På Trygg hävdade de att det var så mycket stöder och skadegörelse på husbilar, därav höjningen. Min hamnade på drygt 9 000:- nu...inte kul.. Kommer ni till Bromma i helgen ? Ha det gott Bengt Hej Jag har oxo TH men jag tycker det verkar rulla på med samma pris. Du kanske kör som en busstjuv? Ses i helgen kanske ? |
Börje HBV216 |
14 Apr 2016, 19:46
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 606 Registrerad: 23-September 09 Från: Stockholm Medlemsnummer: 1138 |
Hej Börje ! Hoppas allt är bra! På Trygg hävdade de att det var så mycket stöder och skadegörelse på husbilar, därav höjningen. Min hamnade på drygt 9 000:- nu...inte kul.. Kommer ni till Bromma i helgen ? Ha det gott Bengt Hej Jag har oxo TH men jag tycker det verkar rulla på med samma pris. Du kanske kör som en busstjuv? Ses i helgen kanske ? Den här helgen blev rena katastrofen i vår almanacka, sen länge inbokade åtaganden för min fru som inte kan ändras och detta toppas med en begravning som inte heller kan flyttas... Livet är krångligt ibland men jag kommer att ta bilen till Bromma på lördag för att träffa er och njuta av atmosfären en stund, så vi ses! Börje |
Lo-Fi version | Tid: 23rd November 2024 - 04:30 |
Designed from: |