![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*ThomasFrånFinland |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 10 Registrerad: 22-January 08 Medlemsnummer: 541 ![]() |
Hej,
tänkte göra litet reklam för vår sida, www.kylahullutkulkurit.fi/forum Vi har samma intresse som ni, att bygga om bussar och lastfordon till husbilar. Sidan är på finska, men om det är nåt man undrar kan man fråga på svenska, vi är flera svenskspråkiga där. I fall det finns intresse kan jag göra ett område för svenskspråkiga. ![]() mvh. Thomas Admin @ kylahullutkulkurit.fi |
![]() ![]() |
Juha HBV 420 |
![]()
|
![]() Member ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 23 Registrerad: 6-October 17 Från: NÃ¥gonstans i Sverige Medlemsnummer: 5433 ![]() |
Kollar och läser ofta en del inlägg på "Kylähullut Kulkurit" pga. jag kan finska.
Den sidan är ju som våran HBV:s forum, men med den STOOOOORA skillnaden att där är det ta mej fan så mycket mer aktivitet i inläggen. På den svenska sida e det väl att dom flesta HBV:s medlemmar litar sej mer på nyllebokens(facebook) slutna grupp än HBV:s forum. Så min fråga är att hur länge kommer Husbussens Vänner att ha kvar denna inaktiva HBV:s forum? En fråga om nyllebokens slutna grupp är att hur många av dessa medlemmar är betalande medlemmar i Husbussens Vänner? Sen kan man ju fundera att om nu Husbussens Vänner kommer ha både HBV:s forum och sluten grupp på nylleboken(facebook) så till vilken sida ska tex. tekniksnack o problemlösningar hänvisas? För att jag tycker att det blir så jävla mycket skitsnack i nylleboken så jag funderar på att antingen gå ur den slutna gruppen och lägga ner min nylleboks profil eller helt sluta som medlem i Husbussens Vänner. |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 27th April 2025 - 12:58 |
Designed from: ![]() |