Vad lyssnar du på just nu? |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Vad lyssnar du på just nu? |
Lars och Elisabet HBV 251 |
12 Apr 2010, 18:48
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 |
På en del andra forum jag bevistar är detta en tråd som växer och musiktipsen blir MÅNGA!!!
Det vore roligt om fler la in vad man lyssnar på "just nu"! Just nu är det Eagles här i mina högtalare, LP:n "On the Border" (yep, kör gärna vinyl) -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Bertil HBV30 |
5 Jan 2018, 17:24
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 311 Registrerad: 15-March 08 Medlemsnummer: 598 |
Hej
Verkar som ni som skriver här har ganska bra musiksmak! Såg texten "Musik på akustisk- o elgitarr samt orgel/synt, från klassiskt till Techno." och kan instämma mycket. Har alltid gillat trummor och bas, det är ju de tonerna som ger takten kan man säga. Men det är klart att synth och även hammondorgel (typ Manfred Manns Earthband) är underbart. Och varför inte en duktig människa som smeker en gura, kan ju vara hur skönt som helst! Så ja, jag gillar nog de flesta instrument men kanske inte så mycket KLASSISK musik förutom klassisk ROCK och även den sköna kombon som Nightwish bjuder på .... Bland de extrema undantagen kan jag nämna George Krantz som har gjort en låt som heter Din Da Daa, man ska nog vara liiite speciell för att gilla den! Tror faktiskt att min absoluta favorit är Supertramp med Crime of the Century, inte bara albumet med samma namn utan LÅTEN! Den i bra högtalare i rätt volym är nåt extra! mvh Berra |
Lo-Fi version | Tid: 25th November 2024 - 01:23 |
Designed from: |