Däckpriser |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Däckpriser |
Börje HBV216 |
8 Mar 2020, 17:56
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 606 Registrerad: 23-September 09 Från: Stockholm Medlemsnummer: 1138 |
Jag börjar känna för att byta styrdäcken på framaxeln. 12R/22,5
Det är något som jag inte köper varje dag och jag har ingen aning om prisbilden. Vad är ett normalpris, är det någon som har varit ute och shoppat däck nyligen? Börje |
RICKARD/ULLRICK HBV74 |
9 Mar 2020, 18:45
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34 |
Senast jag köpte däck var till "lillbussen", en toyota hiace, då köpte jag på nätet och dom kom från tyskland levererade till dörren ca 40% billigare än vad jag kunde hitta dom för i sverige.
Sen vad gäller att köpa däck eller reservdelar på större kedjor typ däckia m.fl. så är min erfarenhet att när dom börjar göra reklam i TV vilket är dyrt så måste någon pröjsa för detta på något vis.... Gissa vem Nej ta ett varv på nätet, det brukar löna sig och finns nog en månadslön (även en hyfsad sån) att spara om man skall däcka en hel buss. Börje, dina torrsprickor skulle inte skrämma mig, men är du nervöst lagd kan du ju ha dom bak där det inte gör så mycket om det smäller! (Kan ju i och för sig innebära både däck och byxbyte... ) |
Lo-Fi version | Tid: 25th November 2024 - 14:15 |
Designed from: |