Kommentarer ang ändringarna på forumet |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Kommentarer ang ändringarna på forumet |
Ewa test |
30 Sep 2005, 18:44
|
Oregistrerad |
Har ni kommentarer till ändringarna så skriv dessa här.
Charsten ville säga något men jag har inte satt in svarsfunktion under Infon. Den är till för ren info om ändringar och nyheter som har med forumet att göra. Charsten kunde heller inte lägga in bild under Foton, men jag har testat och det var inga problem. Bilden får vara max 100 kb. Om ni undrar över mitt nick så är jag "vanlig" medlem nu för att se att det inte bara fungerar då jag är inloggad som admin. |
RICKARD/ULLRICK HBV74 |
1 Oct 2005, 10:32
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34 |
Jag är faktiskt lite kluven vad gäller öppenheten tex. har jag kanske hittat nån jättefin och bra ställplats i avskildhet i naturen som jag gärna delar med mina klubbkompisar.... MEN om jag åker dit en helg för att få lite avkoppling och hittar sju "tupperwareburkar" där som har hittat dit tackvare att vårt forum är öppet för alla så skulle jag nog fortsättningsvis inte dela med mig av mina smultronställen....
Jag tycker nog att vi bör ha nån del av forumet som enbart är öppet för inloggade medlemmar, kanske med lite olika rubriker som vi kan sortera inläggen under tex. "Hemska bilder från xxx-träffen" , "Sjysta ställplatser för riktiga bussar" osv. |
Lo-Fi version | Tid: 25th November 2024 - 22:37 |
Designed from: |