Kommentarer ang ändringarna på forumet |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Kommentarer ang ändringarna på forumet |
Ewa test |
30 Sep 2005, 18:44
|
Oregistrerad |
Har ni kommentarer till ändringarna så skriv dessa här.
Charsten ville säga något men jag har inte satt in svarsfunktion under Infon. Den är till för ren info om ändringar och nyheter som har med forumet att göra. Charsten kunde heller inte lägga in bild under Foton, men jag har testat och det var inga problem. Bilden får vara max 100 kb. Om ni undrar över mitt nick så är jag "vanlig" medlem nu för att se att det inte bara fungerar då jag är inloggad som admin. |
Frank HBV61 |
6 Oct 2005, 08:50
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 |
Behöver vi verkligen ännu fler rubriker i forumet?? Jag tycker att vi redan har tillräckligt många att välja på, tack vare Ewa's insats. Ska vi verkligen ha ett forum med ett tiotals underrubriker, för ett femtiotal medlemmar och några gäster?? Jag tycker att forumet som det ser ut idag duger lääänge. Men det är ju en smaksak..... Om man nu tycker att en rubrik för historier och citat behövs - hur ska den delas in? En underrubrik för citat, uppdelat i citat från levande personer och citat från redan avlidna personer; sedan en underrubrik för historier, uppdelat i historier jag ''själv har varit med om'' / jag ''har hört '' ??
Nääee, ursäkta mig - men det verkar lite väl överdriven enligt min smak!! En annan sak - profileringen av klubben. Jag håller med Tommy HBV1 att intresserade bussägare kommer oxå i fortsättningen att kontakta oss, inte omvänd. Och tänk på årsmötet i våras där vi satt o funderade på hur stor klubben ska bli, hur många medlemmar, utvalskriterier såsom rekommendation osv. Lägg märke till att efter årsmötets slut var vi runt 65 medlemmar - bara på några månader har medlemsantalet stigit med ca 25 stycken!! Trevlig helg (den kommer ju snart!!) -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
Lo-Fi version | Tid: 25th November 2024 - 22:28 |
Designed from: |