Backkamera & GPS |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Backkamera & GPS |
Krilla HBV64 |
25 Jun 2007, 20:40
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 62 Registrerad: 13-August 05 Från: Björneborg Medlemsnummer: 52 |
Är det någon som har erfarenhet av Julas alternativ på backamera, dom har en svartvit och en med färgskärm:
Är dessa något att ha eller billigt skräp?? Angående GPS hur många använder gps?? I så fall vilket märke och modell rekomenderas skulle vilja ha lite tips. Mvh Krilla |
Ewa HBV11 |
5 Jul 2007, 16:46
|
Häxa Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Jag skulle gärna vilja ha backkamera, men monterad framåt.
Är mer orolig att jag ska dundra in i något när jag kör framåt än bakåt. Träd å annat krafs. När jag ska bakåt kan ju alltid någon gå ut och kika. Har en TomTom One XL som är ganska bra. I den manicken sitter norska Jörgen och talar om för mig hur jag ska köra för att jag inte ska komma vilse Det hade förstås varit bättre om det fanns ett alternativ anpassat för tunga o långa fordon också när man planerar en rutt. Men det kommer kanske nångång(?) Upptäckte nu i helgen när vi var till Höljes att jag inte hade en helt uppdaterad fartkamerafil, så jag ska ut på nätet o leta efter en nyare nu. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Krilla HBV64 |
14 Jul 2007, 11:48
|
Superior Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 62 Registrerad: 13-August 05 Från: Björneborg Medlemsnummer: 52 |
""Upptäckte nu i helgen när vi var till Höljes att jag inte hade en helt uppdaterad fartkamerafil, så jag ska ut på nätet o leta efter en nyare nu.""
Hmm är det inte enklare att bara hålla hastigheten |
Lo-Fi version | Tid: 30th January 2025 - 06:57 |
Designed from: |