![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Ewa HBV11 |
![]() ![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Kom på att vi kanske ville prata lite musik
![]() Jag sitter just nu och lyssnar igenom min lilla samling av Norwegian wood-låtar. T o m Spotnicks har gjort den med bla dragspel eller va det är för nåt. Beatles kan dra något gammalt över sig. (deras lyssnar jag överhuvudtaget inte på) Det här är grejor de... ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
HÃ¥kan HBV68 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Hmmm, har faktiskt inget bra spelvärk i bussen, men ska nog skaffa nåt, bara tiden och pänningarna räcker till
![]() I alla fall nåt att poppa med i bodelen, i hytten sköter D11:an musicerandet med den äran.... Snacka om musikterapi ![]() Eller skulle man försöka få till nåt med mobilt internet ? Då skulle jag ju kunna lyssna på min egen radiostation ![]() ![]() Titta gärna in och lyssna en stund, kanske jag kan bidra med ett och annat musikaliskt tips ? Min Radiostation ! Klicka på knappen lite till höger om texten "Listen To My Radio Station" ( inte vet jag vart jag fick användarnamnet Upthere7014 ifrån ![]() Obs att Windows ME i kombination med mediaspelaren 10 inte funkar så bra här... |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 28th April 2025 - 22:11 |
Designed from: ![]() |