![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Ewa HBV11 |
![]() ![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Kom på att vi kanske ville prata lite musik
![]() Jag sitter just nu och lyssnar igenom min lilla samling av Norwegian wood-låtar. T o m Spotnicks har gjort den med bla dragspel eller va det är för nåt. Beatles kan dra något gammalt över sig. (deras lyssnar jag överhuvudtaget inte på) Det här är grejor de... ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
I 66 ans buss är det musik dagen lång. Blaupunkt Los Angeles med 6 högtalare i taket plus en subwofer i pannrummet.
![]() Men du EWA vad är Wood-musik? ![]() På internet finns det riktig country dygnet runt: Håll till godo: ![]() Min Launch Cast Plus Radio (Reklamfri) Det är en station med riktig country musik. Inget sådant vrål som "Upthere" presenterade. Eller välj denna siten. välj musik från 60-talet = riktig country. Iceberg Radio Há Dé Torgny J -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 28th April 2025 - 21:53 |
Designed from: ![]() |