Länge sedan någon lyssnade på musik? |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Länge sedan någon lyssnade på musik? |
*Rasmus |
23 Feb 2008, 23:04
|
Member Grupp: HBV Gäst Inlägg: 14 Registrerad: 5-February 08 Medlemsnummer: 561 |
Jag tycker att det ser ut att vara väldigt länge sedan någon lyssnade på musik här (18e april)...
Jag har i alla fall lyssnat på Status Quo hela vägen i bussen (bogserade hem den) & nu när jag har hållt på med bussen dom senaste dagarna har det varit mycket Status. Vad föredrar ni att lyssna på nu när dom kalla dagarna är där ute.. |
Ewa HBV11 |
24 Feb 2008, 11:26
|
Häxa Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Jag klurade just på den här kategorin igår när jag kollade igenom gamla grejor.
Funderade på om man kanske skulle ta bort den, då ingen skrev här. Men kul om den vaknar till liv. Jag har ingen stereo hemma och det är nog mina grannar tacksamma för, jag lyssnar bara i bilen/lastbilen/bussen, och ibland på datorn. Brukar ta Grims bil till jobbet som har en 7 helsikes stereo. Just nu är det bara två dörrhögtalare fram och i mitt tycke så räcker det. Men vi ska bygga en ny hatthylla och montera 2 st 6X9 oxå. Bagaget fylls upp av dubbla slutsteg och en Subbas 2x12" (räcker absolut att ha på volym +1) Men det är riktigt kul att poppa på en skvätt ibland. Man är garanterat vaken när man kommer till jobbet iaf Musiken då.. Just nu är jag helt insnöad på System of a down, har varit det väldigt länge nu faktiskt. Om nån törs lyssna, så kommer här ett par av mina favoriter. System Of A Down - Toxicity System of a Down: Question -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Lo-Fi version | Tid: 22nd November 2024 - 04:00 |
Designed from: |