VÃ¥rfest 2016 15 - 17 April, Buss fest i Bromma hos Ken1 |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
VÃ¥rfest 2016 15 - 17 April, Buss fest i Bromma hos Ken1 |
Kenneth HBV 273 |
4 Apr 2016, 09:04
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 |
Nu börjar det bli fullt på gården... om det är någon som inte kan eller så, hör gärna av er så fort ni vet, så ev andra kan komma Mvh Ken1 Ajaj, det är ju för trist men tyvärr kommer jag inte att kunna komma, det har hänt lite för mycket med andra saker som inte är bussrelaterade Hoppas ni får en härlig träff! Okej, vad tråkigt, hoppas det löser sej för dej iallafall, vi ses på nästa träff, må så gott -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Börje HBV216 |
16 Apr 2016, 19:46
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 606 Registrerad: 23-September 09 Från: Stockholm Medlemsnummer: 1138 |
Av flera skäl kunde jag inte delta i träffen med vår buss men
jag gjorde ett besök med bilen för att lugna abstinensen och ta in bussatmosfären lite grand… Att det var trevligt kan ingen tvivla pÃ¥ när man ser dessa fina pärlor pÃ¥ en lÃ¥ng rad. Mitt i allt detta finns Ken1 (HBV 273) som ser till att allt fungerar. Det är ett kanonbra arrangemang och det är ju â€Hyfsat centralt i Stockholm…†OBS!, "Hyfsat centralt" var ironiskt! Vi ses Börje |
Kenneth HBV 273 |
17 Apr 2016, 22:02
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 |
Av flera skäl kunde jag inte delta i träffen med vÃ¥r buss men jag gjorde ett besök med bilen för att lugna abstinensen och ta in bussatmosfären lite grand… Att det var trevligt kan ingen tvivla pÃ¥ när man ser dessa fina pärlor pÃ¥ en lÃ¥ng rad. Mitt i allt detta finns Ken1 (HBV 273) som ser till att allt fungerar. Det är ett kanonbra arrangemang och det är ju â€Hyfsat centralt i Stockholm…†OBS!, "Hyfsat centralt" var ironiskt! Vi ses Börje -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Lo-Fi version | Tid: 24th November 2024 - 22:34 |
Designed from: |