Semester treff |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Semester treff |
Ole Johnny Søviknes |
12 Jul 2005, 23:04
|
Oregistrerad |
Hei alle våre Svenske venner. Vi er mange busser fra Norge som bruker å treffes på Dalsland camping i Bengtfors. Der er det fint for busser å komme inn og det er en glad camping for bobusser. Det er idag 12.07.05 hele 11 busser der og det kommer stadig flere innom så til alle dere som vil ta turen til Dalsland så er det bare å rulle innom.
Hilsen Ole |
Reidar HBV 40 |
13 Jul 2005, 23:09
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 |
Hei Ole-Johnny. Håper dere har en fin ferie her i Sverige .Vi hadde besøk på mandag av en buss(ex HSD),som også var på vei til Dalsland.Kanskje vi får ta en tur innom vi også,det er vel 1 1/2 time å kjøre.Kunne vært moro å se hvor mange av bussene vi har sett i Campingbussens venner tidligere Hva buss har du? Ha det fint i sommervarmen. Hilsen Wenche + : Reidar HBV 40 :
|
Ole Johnny |
14 Jul 2005, 14:15
|
Oregistrerad |
Hei Wence og Reidar
Vi har en Volvo b58 blå Vi har ikke reist fra Bergen enda men har kontakt med busser som er der borte. Vi reiser hjemmefra den 25.07. så vi regner med å være der den 26.07. så da håper jeg at vi treffes på kampingen? Det hadde vert fint med litt nye bekjente også. Hilsen Ole og Sissel |
Ewa HBV11 |
15 Jul 2005, 11:55
|
Häxa Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Hallå Ole!
Jag har ju haft kontakt med dig förut och blev sugen på att åka dit. Vet inte hur det blir i år för det saknas pengar i min kassa Men det skulle vara jättetrevligt att någon gång åka dit ett gäng från Sverige för att bekanta oss med er norrmän. Jag är inne ibland på din hemsida och tittar på bilderna från era träffar. Har ni sålt Romeo Clive? Oles hemsida Hoppas ni får trevligt i sverige. Hej från Ewa -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Ole |
16 Jul 2005, 01:20
|
Oregistrerad |
Hei Ewa
Vi har ikke solgt bussen enda men det ordner seg vel, vi har fått den nye og er nøyd så langt. Håper det kommer noen fra Svenske bussvenner slik at vi kan treffes der. |
Romeo Clive |
21 Jul 2005, 23:29
|
Oregistrerad |
Hei alle bussvenner
Jeg har nå meldt meg inn som medlem, Romeo Clive. Navnet på bussen har vi tatt med fra den gamle som skal selges. Vi treffes i Bengtfors hilsen Ole Johnny |
Reidar HBV 40 |
22 Jul 2005, 09:45
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 |
Hei Ole-Johnny.Hva tid ankommer du/dere til Dalsland camping og kanotcenter Er det plass for overnattingsgjester hos dere om man tar med egen buss og Blir det mange fra vestlandet Ha en fin reise østover
|
Romeo Clive |
22 Jul 2005, 10:06
|
Oregistrerad |
Hei Reidar
Vi reiser fra Bergen Mandag eftan og kommer til campingen Tirsdag og der skal vere godt om plass på campingen. Det er et stort område som er avsedd for busser Vi har fullt i vår buss hvis det var det du lurte på Hilsen Ole |
Reidar HBV 40 |
22 Jul 2005, 11:44
|
Ingen fare med plass hos oss Ole.Det var heller om det var oppstillingsplass på campen
|
Lo-Fi version | Tid: 1st November 2024 - 03:31 |
Designed from: |