Hjälp med ombyggnad |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Hjälp med ombyggnad |
*Fredrik C |
4 Jun 2011, 20:11
|
Newbie Grupp: HBV Gäst Inlägg: 3 Registrerad: 30-May 11 Medlemsnummer: 1945 |
Hejsan,
Jag är ny medlem här, precis köpt en dubbeldäckare som ska bli husbuss! Jag tänkte göra det mesta själv, men en del saker tror jag det är bättre låta någon med erfarenhet göra (också för att jag inte har tid själv). Är det någon som vet någon som gärna jobbar med lite ombyggnationer? Jag redan ett par väldefinierade moment som jag gärna hyr någon att göra. Svara här, eller maila mig på derbus@flamesource.net Ha det gott! Fredrik |
Andreas HBV 233 |
5 Jun 2011, 11:05
|
Advanced Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 27 Registrerad: 14-November 10 Medlemsnummer: 1561 |
Hej, grattis till inköpet. Vilka moment är det du behöver hjälp med?
Mvh Andreas Hejsan, Jag är ny medlem här, precis köpt en dubbeldäckare som ska bli husbuss! Jag tänkte göra det mesta själv, men en del saker tror jag det är bättre låta någon med erfarenhet göra (också för att jag inte har tid själv). Är det någon som vet någon som gärna jobbar med lite ombyggnationer? Jag redan ett par väldefinierade moment som jag gärna hyr någon att göra. Svara här, eller maila mig på derbus@flamesource.net Ha det gott! Fredrik |
*Fredrik C |
5 Jun 2011, 12:55
|
Prio 1 är att ta av taket i den bakersta delen på övervåningen. Det ska bli en balkong så småningom. Samtidigt tänkte jag höja golvet på den sektionen.
Om inget annat kanske någon känner någon som känner någon eller likande? /Fredrik |
*Peter |
23 Jun 2011, 12:39
|
Newbie Grupp: HBV Gäst Inlägg: 4 Registrerad: 16-June 11 Medlemsnummer: 1964 |
Hur fortgår planerna? Verkar kul!
|
*Fredrik C |
24 Jun 2011, 13:46
|
Jag har inte hunnit så mycket just nu - måste jobba lite också
Nästa vecka ska jag försöka hitta någon som kan göra något åt mig... Jag tänkte jobba heltid med bussen från och med mars 2012. Men tills dess hade jag gärna sett att det kommit en bit på vägen... Vi får se... Och som sagt - någon som vet någon som har vinkelslip och svets som bästa vän? Aldrig fel med lite sommarjobb? |
Tom HBV168 |
27 Jun 2011, 00:23
|
Gold Member Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 |
Låter som ett skoj bygge! Jag har en känsla av att jag kommer bli ganska avundsjuk på din balkong! Måste bara få se den när den blivit körbar.
Var bor du någonstans? Kanske lättare att få hjälp med bussen om de vet i vilken ände av landet det är En bilmek eller smed är nog vad du skulle behöva låter det som... Hoppas du får fart på bygget, låter onekligen intressant! -------------------- |
Lo-Fi version | Tid: 29th November 2024 - 21:23 |
Designed from: |