Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Ä N T L I G E N SOMMAR

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Frank HBV61
    Deltagare

Yeeeehaaaa! Sol, värme, sommar!! :) Äntligen är den här….. Skönt, eller hur?
    Redan 22 grader i morse kl.9.00 här nere i Skåne…. :lipa Hur ser det ut längre upp i landet?? :?
    Hoppas ni har det lika fint! :tummarupp
    Ha en rikftig god helg allihop!!

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Här i utanför Uppsala är det halvklart och varmt . Håller på och lägger in nåsta vinters värme under tak . Kan tala om att den värmen redan har drabbat mig .Håller på och bländar solen när man springer fram och tilbacka med skottkärran <!–emo&:D–>:D . Det är inge roligt jobb men det måste ju göras .

Ska grilla på eftermiddagen bara jag hittar lite gräsmatta . Det är ju baksidan med värmen att man måste klippa gräset mad.gif .

Har fått någon dum ide om att jag ska städa upp lite med och det är något jag ångrar att jag fått .Dumma mig :suck1 . Det blir nog lite släpkärre körning med icke brännbart . Så nog har man att göra :sad .Men sedan blir det :beer
    Men ni andra kan ju njuta av det fina vädret

Charsten HBV 21
    Deltagare

Här i Ö-vik kanske man kan säga att vi har en fin “vårdag”……blåsigt och sol ibland, det är ganska varmt i solen bara det inte skulle blåsa.
    Ja,ja…… men nu drar vi till Anneli och Peo, det är stor Line-Dance-kväll där i kväll.
    Kuuuuul! :beer :drink1 :tummarupp :yes :yes

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Här är det nu molnigt och tio grader varmt . Det vart ingen grillning igår då det behagade att regna mer eller mindre hela tiden.
    Tycker inte om det då jag glömde att stänga takluckan på bilen så nu var det blöta stolar i den

Frank HBV61
    Deltagare

Hej igen, <!–emo&:)–>:) en ny dag, <!–emo&:)–>:) återigen med sol o blå himmel o nästan 20 grader i skrivande stund……
    Glöm inte att kolla FormelGP (med Rosberg jr., Lauda jr. o Piquet jr.) och givetvis Formel1, från Nürburgring i Tyskland. :beer :drink
    Ha en riktig fin sommarsöndag! :yes

intendit
    Medlem

Tänk om man kunde säga ÄNTLIGEN SOMMAR, här är det bara 7 grader varmt o duggregn, <!–emo&:P–>:P Torsdag kväll åker jag till SPANIEN på 10 dagar, hoppas sommaren har nått Klippiga Bergen när jag kommer åter. Ha de gött alla Busvänner. :beer
    UGH! UGH!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.