Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Advent

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Hej alla!

Vi vill önska er alla en trevlig första advent och ta det lungt om ni skall ut i trafiken.

Charsten & Anki HBV 21 :santa2:

Peo HBV 2
    Deltagare

Vi i Arnäsvall önskar detsamma! :xmas1 PS. Vi sover fortfarande i Busster!! :flinga

Ewa HBV11
    Deltagare

Synd vi inte har nån advetskalender här.
    Kanske får tota ihop en.
    Har inte plockat fram några adventsprylar, men en liten glögg när jag målar taket ska jag välan ha.
    Trevlig helg på er :peace_5:

Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

CITAT(Peo HBV 2 @ 1 Dec 2006, 18:26 ) [snapback]6373[/snapback]

Vi i Arnäsvall önskar detsamma! :xmas1 PS. Vi sover fortfarande i Busster!! :flinga

Oj, nyfiken som jag är så måste jag ställa frågan:
    Varför då?
    Är det för att det är mysigt eller är ni inte hemma, eller har ni inget hem eller renoverar ni det hem ni kanske har??

Våran buss är på tok för kall att sova i nu. Ingen isolering mer än det där prasslet som är i väggar och tak som påminner om det som chokladfingrarna ligger på i asken.

Men med lite isolering och en dieselvärmare så kanske man skulle smyga ut ibland för att minnas sommaren…

Ha de gôtt!
    /Roffe

Peo HBV 2
    Deltagare

Ja men Rolf, såklart det är för att det är så mysigt och vi har dom bästa sängarna där ute :lol: Det är klart att det är lite oekonomiskt eftersom värmaren drar en del disel men det är det värt! :thumbup:

Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

Aj då, plötsligt kände jag avundsjukans fula tryne visa sig.
    Jag önskar att vi också kunde mysa i bussen i december.

Men, det är bara att bita ihop, borra ner skallen och blunda, för innan man vet ordet av så är det maj. Solen börjar värma och man sitter med kartboken och börjar planera varthän kosan ska styras stundande sommar. Vi funderar på danmark och tyskland. Men först ska man ju genomlida den rysare som kallas besiktning, huga. Sist var det blankt papper men man vet ju aldrig.

Sov gott (i bussen)
    /Roffe

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.