Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Akta er!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Svea HBV77
    Deltagare

hej allihop.
    Nu i helgen far vi upp på ett gammalt militärflygfält där jag ska få övningsköra B)
    Stackars Åke :suck1 :arg
    Men jag tror det går bra bara jag lär mej att växla med fel hand. Längtar gör jag i alla fall och dagen går så långsamt :(
    Såg på väderkartan att det ska bli fint i helgen och det låter ju lovande, vi är barnlediga och tänker bara njuta av stunden. (Förutom Åke då som ska vara övningsledare ;) )
    Han kanske blir sjukskriven sen med viplash skador. Återkommer efter helgen och talar om hur det gått.
    Soliga hälsningar på er. :sol

Sussie

Peo HBV 2
    Deltagare

Ni har väl madrasserat bussen ordentligt både in och utvändigt :huh: Det där låter riskfyllt det där :lipa
    Själva skall vi åka in tillÖ-vik och gå på hamnfesten :yes Tar med bussen så man kan svinga en :beer eller två. :tummarupp Får ni tid över kan ni väl höra av er. <!–emo&;)–>;)

Svea HBV77
    Deltagare

Nu e vi tillbaka på jobbet igen.
    Gick jätte bra med övningskörningen. Ungefär som om jag inte gjort annat än kört buss <!–emo&:D–>:D
    Har haft en helt otrolig helg med underbart väder, fin badstrand och varmt badvatten. En grogg eller två blev det oxå :drink1
    Ha det bra.

Sussie

Inge HBV79
    Deltagare

Nu har vi varit o firat :blomma2 midsommar i Höljes, som ny medl. o det var bra o trevligt.

Sedan fick jag vara med o HJÄLPA till på Rally Crossen, det var inte heller fel.

Kul när man har samma intessen :beer m.m. o drar åt samma håll <!–emo&:D–>:D .

Hälsningar från 79-an från Östmark.

Reidar HBV 40
    Deltagare

Takk for sist 79 :sad .Ja,tårene renner ennå etter timene i “sørkiosken”.Tror ikke man har hørt tale om “Kyoto-avtalen”. :suck1 .Men det var trevlig i gjenget :vink .Litt lite :beer :drink ,men en var jo bare innstilt på å finne sengen :blink: Tror jeg har sett et ordtak som sier:”SLAVER kan ikke sies opp,dom må SELGES ” :lipa Takk for en hyggelig rallycross-helg :blomma2. Nyt sommeren mens vi har den :yes.God tur til de som drog nordover :tummarupp

Ewa HBV11
    Deltagare

Visst var det kul i Höljes :yes
    Men någe grillat lär det i alla fall inte bli här på ett tag. shockkk!.gif

Inge HBV79
    Deltagare

Nu sitter man i skogen igen <!–emo&;)–>;) o slappar. Bussen är nybesiktad <!–emo&:D–>:D efter Höljes.
    Har varit på en tur till Jämtland, får se vart det blir nästa gång. Man får ta dagen shockkk!.gif som den erbjuder <!–emo&:?–>:? .

Hur gick det för, bussen från Borlänge som åke till Sundsvall?

Har svårt för namn :suck1 , men trevligt hade vi. :beer

Ha en trevlig sommar alla HBV :drink

Hälsningar från 79-an <!–emo&;)–>;)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.