Hem Forum Husbussar Underhåll & reparation Aldrig får man va riktigt glad.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Efter en månad med den nya lacken har det börjat komma vattenblåsor :sad har varit med bussen idag till dom som lackade och tydligen hade det blivit nåt fel på vattenavskiljaren så det kom med vatten i lacken :suck1 trist som faan, men dom skall ta in den och göra om det men vi väntar till hösten, man vill ju åka nu och inte stå på verkstad. :sad :sad

husbussens
    Deltagare

Jag kan förstå din besvikelse. :sad Men vänta minst ett år innan du åtgärdar lack missen. Fixar dom skavankerna till hösten så kan du ge dig f-a på att det fins nya på andra ställen till våren. :suck1

Charsten HBV 21
    Deltagare

Nej jag skall ta in henne till hösten för andra jobb och lacken får bli till våren, funderar på att dra ut motor och växellåda och kapa bort balkarna och bygga nytt alltihop där bak, det är lite mossigt i baken på tanten. :wub:

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Charsten jag hoppas att du menar damen som rullar och inte Anki <!–emo&;)–>;) . För annars är du nog lite illa ute

Charsten HBV 21
    Deltagare

Jodå CA jag menar “Hjulia”……….. du kan vara lugn. :vink

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Var det imorgon du skulle besiktiga damen eller var det idag ?

Hoppas att du inte shockkk!.gif får för mkt att göra utan kan bara :yes och :drink1

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Hur gick det vid besiktningen ??
    Fick du en lång arbetsorder eller vart det bara semester?

Charsten HBV 21
    Deltagare

Jag fick tyvärr en liten arbetsorder, svag verkan vänster parkeringsbroms, en rostskada på infästningsbalken för dragfästet och inget brömljus men det visste jag, hade beställt en ny kontakt men hann inte få den.
    Ja,ja det är ju inte så farliga fel, det kunde varit värre. :vink

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Charsten det är väl inte så att du plaskat i sittbadkaret så det stänkt ut på lacken? shockkk!.gif

Charsten HBV 21
    Deltagare

Nej Torgny..det är inte klart för det ännu. :vink

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.