Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Amöbor i tanken

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Sonja HBV 133
    Deltagare

Nu börjar det som är värre än svininflensa för våra husbilar, dieselbakterier sätteer igen tankfilter förstör dieselpumpar,spridare det är dåligt med pecilin mot skiten. i måndag kom HBV 58 Poul o Margit och hälsade på det var roligt men de hade fått dieselbakterier i tanken och det var inte kul. :angry2:
    Vi fick tömma tanken ta ur tankiltret enkelt han har en Scania tank(helt igensatt) göraren det det var delvis uppfrätt i det finmasiga Jag bestälde motmedel från
    http://www.kf-maritim,se vilket kom med posten dagen efter :lol: så nu ska det rulla på utan probem vi får höra vad Poul säger när han kommer hem. :thumbup: så kolla era tankaroch

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Jag tankar riktig diesel och slipper amöbor i min dieseltank vi kan vi i Varberg

*Björn
    Deltagare

jag tycker det verkar vara olika fordon hur stort problemet e?! iaf e de så på jobbet (läs bonngår´n) I en del har vi haft problem med “skit” i tanken på och en del inte.. verkar inte bero på hur mkt vi kör med dom heller.

får hoppas vi slipper få de i tanken på bussen bara (som just nu består av en 20-liters dunk pga tjuvluft o nej, det är inte slangen mellan motorn å ledningen, det sitter närmare tanken ngnstans)

//Björn

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.