Hem Forum HBV Medlem Foton Äntligen

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Frank HBV61
    Deltagare

Jovisst ! Efter drygt ett år är jag äntligen klar med min utbildning! Nu kan jag slappna av lite. Dessutom har mina förärldrar varit snäll o kryat på sig – vilket för min del innebär att jag INTE behöver flytta. Med glada ord kan jag därmed meddela att jag förblir RESERVSKÅNING tills vidare !! :thumbup: Så alla ni som hoppades att bli av :smocka med mig (hehehe) :finger

Näe, allvarligt – det känns skönt att kunna stanna kvar här ! Inte minst pga alla trevliga människor här i klubben !!

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!!

Reservskåningen

p.s. att lägga till ett foto verkar vara krångligt fortfarande…. jag lyckades iaf inte, trots att bilden inte var större än bara 19 kb……

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Ja Bullerjan, jag försökte också lägga in vår bild från Badet i Helsingborg men det gick inte hur liten jag än gjorde den. Skickade även bilden till Ewa men inte ens hon lyckades lägga in den. :dator

Peo HBV 2
    Deltagare

Bra Frank att du blir kvar så man har nån mer att fajtas med. ablir så tråkigt med bara :chock en.
    Provar att lägga in en bild så får vi se.
    Äh int fan gick det!!!

Charsten HBV 21
    Deltagare

[attachmentid=393]Kul att du blir kvar grabben……..hoppas vi ses snart.

//21

PS) Det går väl bra att lägga in bilder……. :lipa

MarieHBV91
    Deltagare

CITAT(Frank HBV61 @ 4 Nov 2006, 10:35 ) [snapback]6069[/snapback]

Jovisst ! Efter drygt ett år är jag äntligen klar med min utbildning! Nu kan jag slappna av lite. Dessutom har mina förärldrar varit snäll o kryat på sig – vilket för min del innebär att jag INTE behöver flytta. Med glada ord kan jag därmed meddela att jag förblir RESERVSKÅNING tills vidare !! :thumbup: Så alla ni som hoppades att bli av :smocka med mig (hehehe) :finger

Näe, allvarligt – det känns skönt att kunna stanna kvar här ! Inte minst pga alla trevliga människor här i klubben !!

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!!

Reservskåningen

p.s. att lägga till ett foto verkar vara krångligt fortfarande…. jag lyckades iaf inte, trots att bilden inte var större än bara 19 kb……

:yes Hej Frank!! Vad himla kul att du stannar , och så skönt att dina föräldrar mår bra :sol Och grattis till din utbildning :party6 Ha nu en trevlig helg ,tänker på dej! :puss

Frank HBV61
    Deltagare

Tack, tack !! känns bra, detta :thumbup:
    En gång till att åka, sen är allting ordnad o klart (hoppas jag) :wacko:
    hadesåbra

reservskåningen *Bullerjaan* :vink

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.