Onsdag kväll, ledig i 4 dgr Nu skulle man ju verkligen vilja åka iväg och ha lite bussliv. MEN…nu har vi ju hundvalpar och bestämt att vi ska vara hemma ända till midsommar. Längtar jätte mycket efter att få flytta ut i Svea. Det känns så otroligt “hemma” när vi är ute på vift, mer än hemma faktiskt Låter konstigt det där men dem som fattar vet vad jag menar Ha en jätte skön helg alla goa vänner.
Clear as mud! Har lovat att måla om i ett rum OCH jag får hjälp på fredag o lördag med att klyva veden. Skönt iofs men….. Turen till Karlstad väckte lämmeln i en och vandringslusten ökar dag för dag!!
Hejpå er. Sitter nu vid Kronobergs Slottsruin i Växjö och myser. Jag har faktiskt tagit en öl och inväntar kompisarna Tove&Erik från Stenungsund för vidare färd till Öland i morrgon.Vi är ju även med i MHC och har vissa åtaganden i den klubben så det är ett roligt måste att åka dit. Denna plats kan jag varmt rekomondera för övernattning på resan. det gäller bara att ställa sig rätt om man skall få fri väg ut om det kommer många småbilar och parkerar
En liten bild på voffsarna är lättare sagt än gjort Det är full fart på de små liven. Enda gången de är stilla är när de sover och då blir det tråkiga kort. Men så här kan det se ut