Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Årsmötet!!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Peo HBV 2
    Deltagare

Är det inte dags att lägga ut datum och plats för årsmötet snart??? Det kanske behövs lite tid för planering för vissa!!

husbussens
    Deltagare

Årsmötet är ju bestämt till valborgshelgen sedan länge.
    Vart det blir är ju informerat i julbrevet som är utsänt.
    Men för upplysning så blir det i Hagfors på samma ställe som Indianträffen 06 var.

ordf
    Tommy HBV 1

Peo HBV 2
    Deltagare

Ursäkta Tommy!! Mailet hade jag lagt på fel ställe så då är det helt OK!!

Charsten HBV 21
    Deltagare

Öhhh Peo det var inget mail…….det var ju ett äkta pappersbrev som kom med snigelposten, har du inte kollat i brevlådan?

:lol: :lipa

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag har kollat brevlådan och där har det inte kommit någon post från HBV!!! Har fått mail om ung. tid och plats för årsmötet men inget mer!!(än).

husbussens
    Deltagare

Du får inget mera heller Peo.
    Vi utgår ju ifrån att skicka så mycket som möjligt på e-post för att spara porto.
    Jag skickade ut ju mailet tidigare till alla i styrelsen för påseende och komentarer.
    Så du hade det bland dom första.
    Och du fick ju det i färg också, så klaga inte.
    Tommy HBV 1

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag har inte klagat. Jag har inte fått snigelpost som Carsten påstår. om jag nu fått ett mail i färg får jag väl kolla upp det om det finns kvar efter alla datakrascher och tacka för det: Gott Nytt År på er!!

Citat:
    Årsmötet kommer med all sannolikhet att vara i Hagfors under Valborgshelgen. På samma ställe som årets Indianträff var. Vi återkommer mera med datum, tid och fakta om detta.
    Slut citat.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.