Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Årsmötet

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    husbussens
    Deltagare

Hej glada vänner. :vink
    Vad jag kan se så är vi 32 st anmälda till Årsmötet.
    ca 1/3-del av klubben. :tummarupp
    det tycker jag är en bra uppslutning. Många har meddelat att dom ville komma men bussar och jobb har hindrat dom. :suck1 Jag kan också meddela att festen redan börjat i Skattkärr, enligt vad ryktet säger. Tyvärr så har vi inte haft möjlighet att åka dit själva. Men i morron så bär det av.
    Vi kommer att hålla er underrättade fortlöpande under helgen med både skrivna inslag och kanske foto. :telefon :mail
    Ha det bra goda vänner och vi hörs.
    Tommy HBV 1

*George
    Deltagare

Gött att läsa att det är så bra uppslutning och jag ser verkligen fram mot att få både text och bild från träffen på forumet.
    Bästa hälsningar från Estland från mig som inte kan vara med mad.gif

hejs/GB

Peeter HBV63
    Deltagare

Ha så roligt allihopa……. :beer

Hilsningar fra Norge fra en som jobbar hela helgen. :suck1 :type

// Peeter HBV 63:an

*Roland
    Deltagare

Hallå ja!

Detta hade varit ett bra steg in i gemenskapen, men!

Min kära mor fyller 75 på söndag och det kan ni se genom att man flaggar i hela landet för henne.

Hmmmm! Javisst ja! Kungen, bara 60, får vara med på ett flagghörn också…

<!–emo&:D–>:D

Trevligt möte :beer

Roland HBV 102

Charsten HBV 21
    Deltagare

Ja vi instämmer :vink ha en riktigt trevlig helg i Skattkärr, det känns jobbigt att inte kunna vara med er alla härliga människor. :sad

Roland…….

Min kära mor fyller 75 på söndag och det kan ni se genom att man flaggar i hela landet för henne.

Hmmmm! Javisst ja! Kungen, bara 60, får vara med på ett flagghörn också…

Får vi oxå varamed på ett hörn, vi firar vår bröllopsdag på sista April…..vi gifte ju oss i Skattkärr ifjol på mötet? :puss

Grattis säger vi till Tommy & Maggan som oxå firar bröllopsdag på sista April :drink1

// Charsten & Anki 21

Torleif HBV87
    Deltagare

Vi önskar alla ett trivsamt möte. :dansa1
    Ett speciellt grattis också till Charsten och Anki på den ett-åriga bröllopsdagen och även ett grattis till Tommy och Maggan på sin bröllopsdag :drink1
    Eva-Lena och jag firar vår åttonde den 2 maj.

Torleif

Lennart HBV89
    Deltagare

HJÄRLIGA GRATULATIONER PÅ ERA BRÖLLOPSDAGAR MAGGAN & TOMMY samt ANKI & CHARSTEN! <!–emo&:drink1–>:drink1 <!–emo&:drink1–>:drink1

Ha en bra och glad Valborg och 1:a Maj till alla HBV-vänner! :yes

Eva & Lennart :vink

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Ja då var årsmötet avklarat. 2007 kommer det att kosta 150 kr / år at vara med i denna fantastika klubb men det är det värt flera gånger om. :tummarupp

Tack HBV för nävgröt och stekt fläsk. :beer

Há Dé Gôtt
    Torgny

husbussens
    Deltagare

Hej på er alla. :vink
    Först så får jag tacka årsmötet för förnyat förtroende att få fortsätta som ordförande i Husbussens Vänner.

Årsmötet avhandlades ju med en rasande fart och det uppstod inga diskutioner alls.
    På punkten övriga frågor var det bara en sak som togs upp. det var HBV 91 Kent Björk som tog upp frågan. Varför ska denndära djä–a Volvoflaggan behöva hänga upp och ner? :sad Bifogar bild,
    Det var ju Kents första besök i Skattkärr och seden är ju sådan där, att flaggorna lever sitt eget liv, dom byter plats och ordning när man minst anar det.

Ha en bra start på sommaren för idag har den verkligen kommit till Karlstad. + 22 i Skuggan.
    Hälsningar Tommy HBV 1

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.