Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Åsele på gång

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    husbussens
    Deltagare

Vi har fått en till medlem från Åsele. :tummarupp
    Det är Lennart och Eva Jonsson dom har fått HBV nr 89. Tyvärr så har dom inte någon uppkoppling till nätet så tillsvidare går all info genom HBV 87 Torleif. Det är Torleif som förmedlat kontakten med Lennart och vi får hoppas på att han tar in sin granne och att dom gör en presentation i forumet av sig.
    Välkomna till HBV ska dom vara
    Tommy HBV 1
    ordf i HBV

Torleif HBV87
    Deltagare

Jag ska också passa på att hälsa Lennart och Eva mycket välkomna och bekräfta det Tommy säger att jag, så länge det behövs, kommer att förmedla all information till honom. <!–emo&:D–>:D Det är dock så att han redan har egen internetuppkoppling, men saknar e-mail och egen login. Jag ska hjälpa honom att fixa det så snart som möjligt. Men han kan alltså redan nu själv ta del av det som skrivs i detta forum.

För övrigt känns det lite vemodigt att prata husbussar i dag, för i går kväll snöade det här i Åsele. Snön låg kvar i morse, men har tinat bort under dagen. Säsongen sjunger alltså på sista versen, åtminstone för oss här i Södra Lappland. <!–emo&:(–>:(

Allt nog och emedan, det kommer en ny vår och sommar snart. Det är också ganksa trevligt att prata om det som varit och lägga upp planer för kommande stordåd på vägarna och ute i bushen. B)

Torleif HBV 87

Svea HBV77
    Deltagare

Välkomna Lennart och Eva.
    Mycket roligt att vi blir fler här uppe i norrland/lappland.
    Tänk vad skojigt vi ska ha på våra träffar :yes
    :rock :dansa

Hälsningar
    Sussie o Åke

Välkomna från oss me!!! :vink :vink :vink
    Hälsar Ulla och Richard

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.