Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Bara för äkta män ;)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Kom ihåg att det är alla hjärtans dag imorgon annars det kanske blir till att sova under bussen !!!! inte med hon som bestämmer . Själv ska jag fira en ett åring och försöka få sova under tak om jag är riktigt snäll :rolleyes: kanske min :wub: släpper in mig så att jag från :flinga så att jag slipper :dansa1 mig varm :-)

Håkan HBV 179
    Deltagare

:blomma: ja bäst o kolla till den kära lite imorgon så man kan sova gott :thumbup:

mvh h :vink

*Roland
    Deltagare

OK Gubbar!

Handen på hjärtat!!! :blomma:

Vem gav sin käresta uppskattning i alla dess former på alla hjärtans dag? :wub:

Och viktigare!

Vem blev uppvaktad på alla hjärtans dag. :hmm:

Min fru fick en liten present och smicker och min dotter fick ett måleriset.

Jag fick ???????????????????????? INTET! :chock

I jämliketens namn undrar jag hur ni övriga gubbar blev uppmärksammade på alla hjärtans dag? :party6

Roland :vink

Håkan HBV 179
    Deltagare

:blomma: ja fick ett kort o ja skicka kort :thumbup:

fredag :cheers:

husbussens
    Deltagare

En liten rapport från Karlstad.

Alla hjärtans dag firade vi med att ge varandra en exstra kram bland dom övriga vi ger varandra. :thumbup:
    Vist skickade vi några sms med kramar.

Men är det inte lite hysteri med allt detta Amerekanska påfund???

Tommy & Maggan HBV 1

Tor HBV 161
    Deltagare

Helt enig med Tommy, er prinsippielt imot slike imorterte skikker som blir holdt i hevd av det komersielle markedet . Tar heller med en blomst hjem fra tid til annen, ikke for ofte og ikke for sjelden. Et nuss hver kveld før vi sovner og et kram når man kommer fra jobb. :thumbup:

*Roland
    Deltagare

Kunde inte hålla med mer! :cheers:

Därför menar jag att en gest är värd mer än en Arboga pelarborrmaskin typ!!! :hmm:

Bort med köphysterin och inför mer hemmagjorda uppskattningar i form av gester eller muntliga uppskattningar! :lol:

Roland :vink

*Raymond
    Deltagare

För 12 år sen, när frugan fyllde 30, fick hon 30 röda rosor. Vad gjorde hon då? Jo, hon började gråta. Så efter det har hon inte fått några blommor, hon uppskattade ju tydligen inte dom eftersom hon grät………….. :wacko:

*Roland
    Deltagare

:smile_rofl:

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.