Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Befolkningsminskning!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Peo HBV 2
    Deltagare

Eftersom jag fått anställning i Norge kommer befolkningen i Västernorrland att omgående minska med 1 pers. och på sikt 2 pers. Är det någon som har en ide om boställe i trakterna av Stömstad- Dals-Ed är ni välkomna att kontakta mig då det är där någonstans som vi funderar på att bosätta oss. Jag kommer att jobba i Fredrikstad och köra lastväxlare för ett stort företag. Hoppas att det skall fungera bra och som det verkar nu är arbetsplatsen helt OK.

Svea HBV77
    Deltagare

Det ser nästan ut som om även vi kommer att lämna Västernorrland inom en snar framtid om inget annat händer, som att vi båda får jobb tex.
    Det går inte att fortsätta så här, när bara den ena jobbar. Som vi haft det nu så har det varit växelvis. Man känner sig låghalt :hmm:

Nåja, nu är det sommar och vi får väl passa på att njuta av värmen. Fast nu så kom myggen :cry:

Ha det.

//Sussie

Torleif HBV87
    Deltagare

Väldigt tråkigt att ni tänker lämna vår landsdel, men man måste ha något arbete.
    Förresten gjorde jag samma reflektion som du Sussie. Så fort det blir någorlunda varmt och skönt ute så kommer myggeländet. :cry: Bara det kan vara ett skäl att flytta någon annanstans.

Ha det bra vart än ni hamnar:

Eva-Lena & Torleif

Ewa HBV11
    Deltagare

Då blir det alltså norska flaggor sen då när ni fyller år :norsk

Men hur gör ni med ladan och alla grejor då?
    Hoppas ni hittar en ny lada där borta :beer

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.