Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Bortglömd HUSBUSSENS VÄNNER medlem

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    husbussens
    Deltagare

Hej allihopa.
    Jag vill på detta sätt informera er och presentera en gammal Husbussens Vänner medlem Håkan Johansson från Falun. Familjen Johansson har kört omkring med dekalen i ett antal år. Tyvärr så blev han bortglömd vid utskicket till dom som varit med från början. :suck1
    Håkan med fam får ta den vakanta platsen HBV 12. så suddar vi ut den luckan också. :D
    Jag kan ju inte hällsa Håkan välkommen i klubben i allstund han redan varit med ett antal år. Men välkommen till medlems nr 12 är väll ok.
    Jag hoppas att fam Johansson presenterar sig här i forumet :type (som andra nya medlemarna mycket bra ha gjort). så att övriga medlemmar får lite information om vem den bortglömde är. Jag kan skvallra lite han tycker om två hjul och utan motor. Och möter ni en gul buss som det ser ut att vara en massa renar på taket. ja då är det Håkan som kommer.
    Hälsningar Tommy Karlsson HBV1
    Ordförande i Husbussens Vänner

intendit
    Medlem

Med 52 tvåhjulingar på taket klarar vi i vart fall ett av medlemskraven med god marginal>!
    Kul att ha hittat hit! Jag har lagt in en liten presentation där den hörde hemma :drink1
    HåkanJ

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.