Hem Forum Husbussar Övrigt Bussmodell

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    Reidar HBV 40
    Deltagare

Det er ingen fare med penger Charsten. :mail Vi tar det igjen på “transportkostnader”. <!–emo&:?–>:? Kanskje en iskald Norrlands Guld en varm sommerdag :yes <!–emo&:?–>:?

Charsten HBV 21
    Deltagare

Det ser jag fram emot Reidar :beer jag vill prata med dig lite om att bo vintertid i Spanien oxå, så det kan nog bli både en och två eller flera “kalla” :beer

Peo HBV 2
    Deltagare

:drink :party6 Jag backar upp med det som fattas!! :beer :drink1

Reidar HBV 40
    Deltagare

Hei Peo :vink .Ser du erpå nettet :type .Har vært i Malaga i dag.Tittet etter modellbusser,men jeg tror f–n ikke dom har produsert MB i “small size”.Men jeg får ta med en gammel “PEGASO” made in Spain. :censur

Peo HBV 2
    Deltagare

AJ AJ olycka och elände :sad men jag vill ju ha en gammel B-58 _67:a och det blir nog lika svårt det. :suck1

Reidar HBV 40
    Deltagare

Du får trøste “Hjulia”når du er i nærheten.Men vi har nå ikke kommet til Deutchland ennå. <!–emo&:???:–>:unsure:

*George
    Deltagare

http://www.ebay.de hittar man massor av bussmodeller.

Har ni problem med tyskan så hjälper jag gärna till.

hejs/GB

intendit
    Medlem

har en meredec buss mod nordic 7 inte sett så många av den.ni som vet är den ovanlig.
    hälsningar

Ewa HBV11
    Deltagare

Kolla här då:
    http://wombatz.informatik.uni-mainz.de/~go…odellbusse.html
    Det var en rejäl samling med massor av godis.
    Finns t o m ett par kusiner till Skräcken där :lol:

*Christian
    Deltagare

Måste få säga att jag tycker just O 303 är en skitsnygg buss, sådär lagom och kompakt.
    Själv har jag en MB “PLO” (lpo) 1013 med VBK kaross som är kulful.
    Fick f.ö med en del litteratur typ reservdelskataloger o dyl till just 303 om intresse finnes.

Charsten HBV 21
    Deltagare

Ja det kan väl vara intressant…………ta dom med dig i bussen så kan jag kolla på dom då vi träffas.

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.