Spinner lite på Georges ide om presentation av våra bussar, jag undrar om vi kan lägga in tex. en eller två bilder av inredning och en liten text där våra bussar ligger i “Vännermappen” Du Ewa ….. är det mycket pyssel att göra bussbilden klickbar och få upp en ruta med info om våra bussar och ev.ägare samt en inredningsbild? Jag vet inte om det är ett bra alternativ men någon annan kanske har nån bättre ide? Jag är i alla fall nyfiken på att se och läsa mer om medlemmarna och deras fordon.
Låter som en idé helt i min smak, man klickar på medlemsbilden och får lite info om sina kompisars buss. Samtidigt vill jag passa på att uppmana alla att gå in och kolla medlemsmatrikeln. Många bussar saknar tillverkningsår och en del reg.nr. Maila Ola så att vi får matrikeln uppdaterad.
Det var så att det var tänkt från början Charsten. Och allt går att fixa <!–emo&–>
Men jag skulle vara tacksam för hjälp med vad för uppgifter och det som ska finnas med. Då gör jag ett standardformulär som man fyller i och utgår från det.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.