Hem › Forum › HBV Medlem › Presentation › curre sonia HBV31
- Detta ämne har 10 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 5 månader sedan av
Svea HBV77.
-
FörfattareInlägg
-
18-03-2006 kl. 16:04 #929
intendit
Medlem
Hej det är Curre och Sonia nu kommer en liten presentation av Sonias och mitt nya liv,många av er kommer ihåg Tussi som gick bort 03 då började en trist tid men som tur var hade jag mina vänner i Skattkärr som sade Curre sälg vad Du har i Stockholm flytta till Värmland här finns bra boende och trävligt folk.Ja varför inte och efter en del konstiga turer köpte jag en liten bondgård i Rudsbyn ca 6 mil från Karlstad efter E18 mot Norska gränsen.Där skulle jag ligga i hängmattan och bara titta på himmlen och riktigt deppa ner mig.Husbussen ville jag ej se mer den körde jag ner till Tommy gick därifrån med orden ta skiten sälg den ta vad Du får för elendet jag vill inte se den mer.Gick så hem till hängmattan och fortsatte och stirra uppåt.Men det va inte Curre kreativiteten slog en en gång till jag måste ha något att göra jag köpte 2 st får oj nu är det 38 tacker som har börjat lamma och hönshuset ett sextital höns.DÅ.I januari kom kärleken in genom dörren hon heter Sonia jag trodde inte det kunde hända att man kan bli så enormt lycklig igen livet leker och vi förlovade oss 4 mars.Nu planeras nya resor Sonia är överförtjust i bussen.Tack TOMMY att DU hade förstånd att inte sälga vår buss.Nu lite om Sonia det är en kul tjej som gillar motorcycklar djur friluftsliv camping gammelbilar lite dansgalen,har 2 hundar, så nu har vi 4 hundar,född och uppvuksen i Boxholm Östergötland. Mvh Curre O Sonia MVH31.
18-03-2006 kl. 16:05 #6523Charsten HBV 21
DeltagareHej Curre!
18-03-2006 kl. 16:17 #6524husbussens
DeltagareHej Curre & Sonja.
Va kul att du har träffat en ny kvinna och fått tillbaka livsgnistan. Jag har ju träffat Sonja och måste säga Grattis Curre (Men jag ska inte tala om vad hon blandar i din Äppelkräm) Att ni har lite jobb med bussen innan ni kan bo i den det har ni ju sett. (att dom dära små håriga sakerna med svans tycker om ljus och andra matingredienser som lämnas i ett sjunkande skeppet (buss) )
Men ni är välkomna att komma hit och sanera lämningarna.
Välkomna till Forumet för Klubben har ni ju varit med i länge.
Tommy HBV 118-03-2006 kl. 16:28 #6525Charsten HBV 21
DeltagareJaha du……jag trodde Curre skojade till det som vanligt hehe!
18-03-2006 kl. 17:22 #6526Peo HBV 2
DeltagareJaha du Curre! <!–emo&
–>
Det blir båge med sidovagn nu då!!?? För du tänker väl inte skaffa en egen eller <!–emo&
–>
Vi ses på årsmötet så vi får besikta ditt nya kap. <!–emo&
–>
Ha det bra så länge och hoppas du är lika lycklig som du låter
18-03-2006 kl. 17:33 #6527Charsten HBV 21
DeltagareJa då skriver jag väl ett riktigt välkomnande då, vi har verkligen saknat dig Curre och tycker det är riktigt kul att du startar upp bussen igen, sist vi träffades var i Furuvik för ett par år sedan och du var den perfekta bussvakten
nu verkar du ha hittat en vän som kan ta ut dig på nya äventyr igen för vi vet ju att du är en människa som vill att det skall hända något.
Vi ser fram emot att träffa dig och din vän.
Charsten & Anki HBV21
18-03-2006 kl. 18:10 #6529Ewa HBV11
DeltagareHej hopp Curre och Sonia!
Ni tar väl inte med er alla fåren också på träffarna
20-03-2006 kl. 15:49 #6569Torleif HBV87
DeltagareSom relativt nybliven medlem i klubben är det roligt att höra att även den som en gång tröttnat på husbussen åter kommer tillbaka till det livet. För dig Curre verkar det vara en återgång till livet i flera bemärkelser
Välkommen båda två
Eva-Lena & Torleif
20-03-2006 kl. 20:44 #6587Lennart HBV89
DeltagareVälkommen i gänget!
Vi hoppas att vi skall få tillfälle att träffa er vid något tillfälle i detta avlånga land.
Hälsningar
Eva & Lennart20-03-2006 kl. 20:47 #6589Carl-Albin HBV72
DeltagareÄven vi utanför Uppsala önskar er välkomna
21-03-2006 kl. 10:56 #6606Svea HBV77
DeltagareVi önskar dej oxå välkommen tillbaka, och välkommen Sonja.
Gud vad gulligt det låter, får en tår i ögat
Hoppas vi får chans att träffas snart.//Sussie o Åke
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.