Hej Torgny Jag tror att Åke HBV25 och Eva och Janne HBV 22 Kommer dit . Vi hade fått plats men hinner inte fara ner pga att det har regnat så mkt i sommar . Har fått mina gräv jobb på tomten förskjutna mer än en månad . Måste få ordning på på tomten innan vintern . Suck annars hade vi farit dit vi ner .
Hej Torgny! Hade det bara varit för den sakens skull som att vi saknar tvättmöjligheter i vår buss så hade vi självklart åkt efter den fina invitationen som vi fick här. Men TIDEN räcker inte till för oss i år. Vi kommer igen nästa år.
Det är samma helg som Indian träffen. Och vist är det bättre att sitta i skogen än Gettot på Elmia. Hur många av er har anmält sig till Indianträffen ?
Jag har hört att många ska dit men inte så många som har anmält sig.
Elmia blev en lyckad visit och en besvikelse samtidigt. 1. Köpte lite nya grejor till Skalman = positivt. 2. Kollade runt på Dinky Toy-husbilarna = besvikelse.
Vilket utrymme de kunde visa upp. Inte ens bilar i 2 miljonersklassen kunde matcha vår Skalman.
Det fanns bilar i ca 1 miljon-klassen som man inte ens kunde vända sig i sängen på, än mindre hänga in klädesplagg längre än ca 1 meter