Hem Forum HBV Medlem Presentation En liten ny medlem

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Krilla HBV64
    Deltagare

Krister HBV64
    Hallo alla glada buss”iga” ägare, jag har varit med bara i en vecka och jag storm trivs med medlemmarna i HBV. Ni har frågor och svar på det mesta ni verkar ha det väldigt trevligt till sammans, så jag kommer att stor trivas i denna klubb. :D :lol:

Hjärtliga hälsningar från Krilla.

*Tommi
    Deltagare

Hallå Krille!
    Vi är också nya “Wanna be” och jag håller med dig det verkar som föreningen är full av kunskap, glädje och vännskap.
    Det verkar som många har <!–emo&;)–>;) glimten i ögat och då kan det ju bara bli kul.

Tommi HBV 83

Ewa HBV11
    Deltagare

Hej hopp Krilla och välkommen till klubben.
    Visst är vi väl lite speciella vi bussfolk, skönt att du har “hittat hem”.

Kanske är bra att samla de flesta på ett ställe :beer :vink

husbussens
    Deltagare

Ja här i denna skara är vi nog alla lite BUSSIGA. Har ni tänkt på hur många betydelser det ordet kan ha ?

Bus(s)iga = fulla i fan, ha glimten i ögat :lipa

Bussiga = Tokiga i bussar och där omkring. <!–emo&:D–>:D

Bussiga = Trevliga hjälpsamma. :kram

Kan någon finna något mera?

Men Krille HBV 64 du skriver att du bara har varit med en vecka ? Du blev ju med den 15 dec 2004. eller är postgången seg i Björneborg???

Nu lyser Solen i Karlstad igen :tummarupp
    Ha en fin helg på er alla. :vink

Tommy HBV 1

Krilla HBV64
    Deltagare

Nja jo :blink: det stämmer jag menar att jag blivit med på denna hem sida :tummarupp .Men Björneborg är Björneborg med posten som den är :lol: :lol:

*Tommi
    Deltagare

Björneborg e’ de Björnligans motsvarighet till Kalle Ankas Ankeborg?? <!–emo&;)–>;)

Krilla HBV64
    Deltagare

Nja :huh: jo <!–emo&;)–>;) jag trort <!–emo&:P–>:P i bland så verkar det så, i små samhällen blir det som det vore bara qvack, qvack :lol: :lol:

intendit
    Medlem

Hej och välkommen :mail jag har så långsamt bredband så jag fick din presentation först i år :type

Arvo HBV

intendit
    Medlem

81 du ser vad långsamt :wub:

Svea HBV77
    Deltagare

Har suttit större delen av dagen för att installera ett wireless pc card så att vi ska kunna maila o så från bärbara datorn. Fy faan :help
    O de går långsamt ska jag säga.

Sussie

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.